اسلایدر

ه په: ما پرتغالی ها در اسپانیا زیر ضربیم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


په په مدافع پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه پرتغالی رکورد در صحبت هایی به بررسی اتفاقات متعددی که در دنیای فوتبال و در سالهای اخیر برایش رخ داده پرداخت.

او به این نکته اشاره کرد که بعد از آنچه در برخورد میان او و کاسکرو و آلبین در فصل 9-2008 رخ داد و لگدی که په په به کمر کاسکرو وارد کرد و بعد از آن هم با ده جلسه محرومیت مواجه گردید، انگیزه های زیادی برای خداحافظی از دنیای فوتبال داشته. په په در این باره گفت:«  با آن اتفاقی که افتاد من برای همیشه در اسپانیا و تمام دنیا، سوژه و انگشت نما و مشخص هستنم. هنوز هم من را قاتل صدا می کنند. در آن روزها انگیزه های زیادی برای خداحافظی از دنیای فوتبال داشتم.»

این مدافع برزیلی- پرتغالی درمورد اوضاع و احوال این فصل رئال در رقابت های لالیگا گفت:« باید واقع بین باشیم و ببینیم که در رقابت های لالیگا در شرایط خیلی سخت گرفتار شده ایم. ولی در لیگ قهرمانان اروپا؟ فتح لا دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی) اتفاقی تاریخی خواهد بود.»

این روزها صحبت های مختلفی درمورد احتمال جدایی کریس رونالدو و ژوزه مورینیو، بازیکن و سرمربی پرتغالی رئال که دوستان خوب په په نیز هستند به گوش می رسد؛ البته این مدافع باتجربه کاملا شفاف در این باره صحبت کرده :« اگر کریس و یا سرمربی تصمیم به رفتن بگیرند، این تصمیم و انتخاب آنهاست. من تنها بنا به این دلیل که آنها تیم را ترک کرده باشند، از رئال نخواهم رفت و تصمیم گیری نخواهم کرد. من در زمان مناسب، درمورد آینده ام تصمیم می گیرم. پورتو باشگاهی است که واقعا دوست دارم تا روزی به آنجا بازگشته و دوباره پیراهنش را برتن کنم. پورتو باشگاهی بود که در آن به عنوان یک بازیکن درسهای زیادی آموختم.»

په په در ادامه در مورد سرنوشت توپ طلای سال 2012 صحبت کرد:« من دوست دارم تا توپ طلا به کریستیانو رونالدو برسد؛ هم به خاطر اینکه دوستش هستم و هم به خاطر کارهای زیادی که او برای فوتبال انجام داده و در شش سال اخیر، 5 بار در جمع 3 نامزد نهایی دریافت این جایزه قرار گرفته؛ به خاطر قهرمانی در لالیگا..ولی این طور به نظر می رسد که او برنده توپ طلای امسال نخواهد بود.اسپانیا هیچ وقت یک بازیکن که شایسته دریافت توپ طلا باشد نداشته ولی پرتغال بازیکنانی مثل فیگو و رونالدو را داشته. اما دیگران اصلا از این گفته خوششان نمی آید و ما زمانی که قرار است تا درخارج از پرتغال بازی کنیم، این را کاملا لمس می کنیم. یک فشار زیاد روی پرتغالی ها هست ولی باید برای این فشارها هم آماده باشیم. هیچ گلایه ای از هواداران رئال ندارم. آنها لطف و محبت خاصی به من دارند و اکثر مارا مورد لطفشان قرار می دهند.  »

او در بخش دیگری از صحبت هایش با خبرنگار رکورد گفت:« باید رسانه ها و حتی برخی از هواداران رفتار متفاوتی با رونالدو داشته باشند. برای رسیدن به مورینیو، انگار باید به سایر پرتغالی های تیم هم حمله شود. همه ما این کار را در داخل و خارج از رختکن می بینیم و البته این در بین ما به نحو دیگری تعبیر می شود. زمانی که اوضاع به بارسلونا هم مرتبط باشد، این کار در حجم و بعد گسترده تری انجام می شود. چون بارسلونا تیمی با ساختار خیلی خوبی است. راستش را بخواهید ما پرتغالی ها در اسپانیایی حس می کنیم که زیر ضربیم. ما خارجی هستیم و این حتی در اولویت بندی رسانه های جمعی هم کاملا محسوس است.اگر قرار باشد که رسانه ها بین یک پرتغالی و یک اسپانیایی یکی را انتخاب کنند، حتی به یک ثانیه فکر کردن هم نیاز نیست.»

په په در جریان مراسم اهدای جایزه آرتور آگوستینیو به شخصیت سال 2012 پرتغال که به او اهدا شد، خوشحالی اش را از اینکه اسمش در کنار بزرگان تاریخ پرتغال ثبت شده ابراز کرد و گفت:« از اینکه این جایزه را دریافت کردم، واقعا راضی و خوشحالم و از حمایت افرادی که به من باور داشتند، تشکر می کنم. این جایزه ای است که اهمیت زیادی برای من دارد و از هم تیمی هایم هم واقعا متشکرم؛ چرا که بدون آنهانمی توانستم به این جایزه برسم. این جایزه را با شادی و هیجان زیادی دریافت می کنم.»

کریستیانو رونالدو، فابیو کوئنترائو و ژرژ مندس، مدیربرنامه های په په در مراسم اهدای این جوایز، در سالن حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 دی 1391برچسب:په په: ,ما پرتغالی, ها ,در اسپانیا ,زیر ضربیم,خبر,عکس, ] [ 13:43 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 747
بازدید هفته : 2466
بازدید ماه : 4434
بازدید کل : 146500
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت